zondag 4 februari 2018

Ziek zijn


Thema ziek zijn. Het kwam goed van pas, want de vuile neuzen beginnen te komen.

Dit is het versje die we leerden:
Rode vlekjes op mijn been,
op mijn buik en op mijn teen.
Op mijn neus en op mijn oor.
Heb je daar geen zalfje voor?
Rode vlekjes overal!
Het jeukt zo erg ik krab me al!
NEE! zegt mama, STOP ER MEE.
Maar het jeukt zo erg dus zeg ik NEE.

We hebben ook 2 nieuwe vriendjes in de klas. Hailey en Maarten zijn op 1 februari doorgeschoven van juf Karin haar klasje naar onze klas.
Welkom in onze klas Hailey en Maarten!


We zetten het bedje klaar want de pop JIP is ziek.


Een dekentje zodat hij het niet te koud heeft.

HIEP HIEP HOERA voor WOUT! Hij is 4 jaar geworden!



Op bezoek bij de dokter.



Wij zitten in de wachtzaal van de dokter.

Pilletjes tellen


Een beetje siroop geven aan Jip zodat hij snel terug beter wordt.


Pleisterdoosje maken!

We moesten stukjes papier scheuren en opkleven.










Wat is er weg?


Juf Karin speelde tik tak voor ons.


Kruisje stempelen met oorstokjes.





We speelden een spelletje waarbij we pilletjes op een stokje moesten plaatsen.






Schilderen met tandenborstels.






HIEP HIEP HOERA voor JANIKA! Ze is 4 jaar geworden!




Tandjes poetsen!





We moesten het tuintje van Lanterfantje terug groen maken door er water op de spuwen.










Volgende week thema 'CARNAVAL'.

Dinsdag is het dikke truiendag, vergeet uw kleuter niet extra warm te kleden.

Vrijdag mogen de kleuters verkleed komen naar school.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten